.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست توجه ویژه رسانه ها به جایگاه ویژه خیرین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران خواستار توجه ویژه رسانه ها به جایگاه ویژه خیرین شد.

علی نبییان ظهر ، به برگزاری همایش ملی تکریم از خیرین مدرسه ساز کشور در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری چنین همایش بزرگی نشان از جایگاه ویژه خیرین است.

وی تصریح کرد: حضور مسئولین ارشد کشور در این مراسم نشان می دهد که آنان ارزش والای خیرین را درک می کنند و توجه رسانه ها نیز به این جایگاه ضروری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران به نمونه ای از فداکاری و تفکرات خاص خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و یادآور شد: در روزهای آینده بزرگترین مدرسه استان در بابل که با هزینه شخصی خیر مهندس اصغر پور ساخته شده است به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، این خیر برای ساخت این مدرسه 5/1 میلیارد تومان هزینه کرده است که جایگاه خاص این افراد در جامعه و توجه آنان به آینده فرزندان این کشور را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه افراد فراوانی نظیر مهندس اصغر پور در استان وجود دارد،خاطرنشان کرد: خیرین مازندران در سال جاری 5/31 میلیارد تومان در جهت توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان تعهد کرده اند که محقق شدن این تعهد نیازمند همکاری مسئولین استان است.

همایش تجلیل از 600 خیر مدرسه‌ساز کشور آذرماه امسال با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس ‌مجلس شورای اسلامی در بابلسر برگزار می‌شود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.